پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261545
پيگيري و تکميل طرح‌هاي نيمه تمام ورزشي در شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1401/07/14 09:00:27
نمایش : 1087
سرپرست اداره کل ورزش وجوانان گفت: تکميل طرح‌هاي نيمه‌تمام ورزشي به ويژه طرح‌هايي که از درصد بالاتري در پيشرفت برخوردار است در اولويت‌هاي اجرايي قرار دارد.
موعود بنيادي فرد در سفر به شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت:  در راستاي سفرهاي شهرستاني در شهرستان فارسان در خدمت فرماندار و مسئولين شهرستان بوديم و مسائل و مشکلات متعدد موردبررسي قرار گرفت.
 
وي در ادامه افزود: در اين سفر مهم‌ترين مورد،بحث اماکن ورزشي بود با توجه به اشراف کاملي که فرماندار شهرستان داشتند موارد مسائل موجود بررسي شد که سعي مي‌کنيم هرچه زودتر با توجه به مصوباتي که در سفر اخير رياست محترم جمهور داشتند اين مصوبات را به سرانجام برسانيم.
 
 
وي خاطرنشان کرد: اعتباراتي که در زمينه ورزش در اين سفر پيش‌بيني‌شده تلاش مي‌کنيم که اعتبارات خوبي در اين زمينه تخصيص داده‌ شود و پروژه‌هاي سطح شهرستان را هرچه زودتر به نتيجه برسانيم.
 
وي اظهار داشت: در خصوص استخر شهرستان فارسان که ايراداتي در سقف و تعميراتي نياز است که تصميم بر اين است که هرچه زودتر اين تعميرات انجام شود و اين استخر آماده بهره‌برداري شود.
 
 
بنيادي فرد تصريح کرد: در خصوص سالن تيراندازي و بحث چندين سالن در سطح شهرستان که با هماهنگي فرماندار شهرستان و اداره ورزش و جوانان صورت گرفت انشا الله هرچه زودتر اين پروژه‌هاي ناتمام به نتيجه برسد و ورزشکاران بتوانند از اين سالن‌ها بهره ببرند.
 
در اين جلسه وضعيت پروژه هاي عمراني حوزه ورزش و جوانان ، مشکلات هيئت هاي ورزشي ،اماکن ورزشي و برنامه هاي مردم در رابطه با مسائل جوانان در حوزه ورزش جوانان و پيشرفت کارها و برنامه ها ، وضعيت ورزش قهرماني و قطب هاي ورزشي شهرستان مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html